פרקטים - פרקטים לבית פרפקט פלור

פרקטים במבצע

במדינה כמו שלנו, לא ייתכן שיימצא אדם אשר לא יקווה ליפול על מבצע שיעניק לו מוצר איכותי במחיר משתלם. רוב האנשים מחפשים מבצעים על ימין ועל שמאל, המבצעים המופיעים בדרך כלל בצבעים בוהקים יודעים לתפוס את עניינו, אין ספק שהרכישה של מוצר תהיה מתוקה יותר כשהיא זולה יותר ולא תוריד באיכותו.

בכל הנוגע לפרקטים במבצע, המצב דומה. מדובר במוצר שהכמיהה אליו קיימת תמיד בכל רחבי הארץ, בין אם במשרד, בבית או בקליניקה כלשהי. פרקטים מעניקים לחלל נעימות מסוימת, חמימות ומראה משובב נפש. 

 כיצד נדע להבדיל בין פרקטים במבצע למחיר רגיל?

על אף המבצעים שתמיד נוכל למצוא בשוק, קיימים גם 'מבצעי שקר', מבצעים אשר יעניקו לנו כביכול מוצר מסוים, אך בשורה התחתונה ייתכן כי יסופק לנו מוצר פחות בתכונותיו מאשר המובטח במקור. במקרה הזה, ייתכן שהגילוי על 'מבצע השקר', יתגלה רק לאחר מספר חודשים שעברו מאז התקנת הפרקט, ועל כן חשוב להקפיד מראש לשים לב לאיכות המבצע, לחברה אשר מספקת את המבצע וללקוחות הקיימים של החברה המשווקת. על ידי שימוש באינטרנט קל מאוד להבחין בין השניים, אתרים רבים מציעים הצטרפות למועדון לקוחות אשר יעניק בהזדמנויות שונות הצעות למבצעים רלוונטיים.

תשומת לב לפרטים הקטנים בבחירת פרקטים 

במקרה של פרקטים במבצע ככל שתקדישו תשומת לב רבה יותר לפרטים של המבצע, תזכו לרווח גדול יותר. רבים שוכחים כי עלות ההתקנה של פרקטים היא השקעה לא מבוטלת, אם קיימת הצעה המוזילה את עלות ההתקנה של פרקט – מדובר במבצע משמעותי, כשם יהיה לרכוש פרקט במחיר מוזל ולשלם מחיר מלא על עלות ההתקנה. במקרים רבים חברות שונות מציעות פרקטים במבצע על מנת לחדש את מאגר הלקוחות או על מנת לרענן את השם שנוצר לאותה חברה בשוק, להעלות אותו מחדש על הכוונת של לקוחות פוטנציאליים. 

 

שתף עם חברים