בחירת-רצף

איך לבחור ריצוף נכון ורצף מקצועי לבית?

במהלך בניה של בית חדש או שיפוץ של בית, אנו נדרשים לקבל המון החלטות, שמשפיעות על המראה הסופי. בין ההחלטות המשמעותיות היא ההחלטה על הריצוף שיהיה לנו בבית. בניגוד לתחומים רבים בעיצוב פנים, ריצוף הוא מסוג הדברים שלא משתנים או מחליפים במהלך עשרות שנים וכל החלטה שנקבל, תישאר איתו כנראה לזמן רב מאד. 

קיימים סוגים שונים של אפשרויות ריצוף לבית ואנו רוצים לעזור לכם לעשות קצת סדר ולהכיר את סוגי הריצוף הקיימים, מהם תוכלו לבחור את הפתרון המתאים לכם ביותר.

קיימים שיקולים רבים בבחירת ריצוף לבית והראשון בהם, מעבר לתקציב כמובן, הוא המראה הרצוי של העיצוב שאנו רוצים להקנות לבית באמצעות הריצוף. על המראה משפיע סוג האריח, גודל האריח, המחברים בין האריחים וגימור פני השטח של הריצוף. 

מעבר לשיקול העיצובי ניקח שיקולים נוספים כגון רמת שחיקה של הריצוף (במיוחד בבחירת אריחים לחדרי מדרגות), ברק לצד מניעת החלקה – במיוחד בחדרים רטובים, מראה אחיד או מרווחים (פוגות) גדולות, קלות הניקיון והמידה בה מופיע כל פירור אבק על הריצוף ועוד. זכרו שבמקרים רבים ניתן להדביק ריצוף חדש על ריצוף קיים. הדבקת ריצוף מחייבת שימוש באריחים דקים במיוחד, שיטות הדבקה עם דבקים מיוחדים ועבודה של רצף מקצועי כמובן. תהליך הדבקת ריצוף חדש לריצוף קיים, יחסוך אלפי שקלים בעלות הסופית של הריצוף מבלי לפגוע בתוצאה הסופית והמראה הרצוי. 

הגענו לשלב קניית הריצוף

לאחר שהחלטנו על סוג הריצוף הרצוי, נבקש לרכוש אותו במקום הטוב ביותר, שנותן לנו גם את המחיר והזמינות הטובים ביותר שנדרשים לנו. רשת קרמיק דיפו בפריסה ארצית מעניקה מבחר עצום של סוגי אריחי ריצוף בעיצובים שונים שונים ובמחירים התחרותיים ביותר בשוק, לצד זמינות גבוהה מהמלאי. לצד אריחי קרמיקה למטבח ולאמבטיה נוכל למצוא מבחר עצום של סוגי ריצוף גרניט פורצלן בצבעים וגדלים שונים. רכישה מרוכזת קרמיק דיפו מאפשרת להוזיל משמעותית את עלות רכישת המוצרים וחסכון בזמן וכאב ראש על ידי צמצום מספר הספקים למינימום הנדרש.

ועכשיו לבחירת רצף מקצועי

לאחר רכישת הריצוף, השלב האחרון יהיה לבחור רצף מקצועי. רצף מקצועי הפך בשנים האחרונות להיות מקצוע מבוקש ומתגמל, לאור הקושי למצוא רצפים היודעים להתקין את הריצוף באופן מדויק נקי ומפולס. הימנעו מעוגמת נפש מיותר ובקשו לראות עבודות של הרצף באזור מגורכם. אפילו אם הרצף הזה עובד תחת קבלן שיפוצים, דאגו לוודא מיהו הרצף ומה טיב עבודתינו, שכן גם אם בחרתם לרכל את הריצוף היקר ביותר, אולם הפקדתם את עבודת הריצוף אצל רצף לא מקצועי, התוצאה הסופית תהא מאכזבת. 

שתף עם חברים