פרקטים

סוגי פרקטים

פרפקט פלור מציגים לכם קולקציה מרהיבה ביופייה של פרקטים, שיכניסו רוגע וחמימות לבית שלכם, אז מה הפרקט שלכם?

פרקט הוא הבחירה האולטימטיבית של מעצבי פנים ומשפחות רבות הבונות את ביתם. השימוש בפרקט לריצוף הבית, מקנה לחלל תחושה טבעית חמימה ומזמינה, שאין לה תחליף. החיסרון היחיד הוא שצריך לבחור בין סוגי פרקטים שונים, ובפרפקט פלור הבחירה אינה קלה.

סוגי פרקטים:

את הדגמים הרבים של הפרקטים ניתן לחלק לשלוש קבוצות עיקריות: פרקט למינציה, פרקט שכבות ופרקט עץ טבעי.

פרקט למינציה הוא פרקט סינטטי, העשוי מחומרים המדמים את המראה הטבעי של העץ והוא מורכב משלוש שכבות שכבת עץ דחוס, נייר צילום איכותי עליו מופיע ההדפסה, וציפוי לכה שקוף להגנה. פרקט למינציה הוא הפרקט הזול ביותר מבין הסוגים השונים, אך יש לו יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא כושר העמידות שלו ללחות ולחום, בניגוד לעץ טבעי. כמו כן, הוא עמיד יחסית לכתמים ואינו נשרט או נשחק כמו פרקט עץ. היתרונות הרבים של פרקט למינציה הופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור משפחות עם ילדים קטנים או לכל המעוניין לשפץ את ביתו ולעצב אותו בצורה חמימה וכפרית ללא השקעה כספית גבוהה. כמו כן, מכיוון שמדובר בהדפסה ולא בעץ אמתי, ניתן להזמין את הפרקט בצבעים שונים ובמגוון דגמים והציפוי השקוף הופך את פעולות הניקוי לקלות ופשוטות. אצלנו בפרפקט פלור, משתמשים בדבקים ידידותיים לסביבה כדי לחבר בין השכבות השונות של הפרקט ובחומרים איכותיים, כך שאתם יכולים ליהנות מפרקט באיכות גבוהה, שישרת אתכם לשנים רבות וטובות.

פרקט שכבות הוא פרקט המורכב ממספר שכבות של עץ מעובד

פרקט שכבות מצריך תחזוקה אך נחשב לעמיד לאורך זמן. מכיוון שמדובר במספר שכבות ובעץ מעובד, ניתן להתאים את הפרקט לתקציב העומד לרשותכם וגם לבחור בדגם הקולע לטעם האישי שלכם בעיצוב הבית. בדומה לפרקט העשוי עץ טבעי, גם פרקט זה ניתן לחדש אחת לכמה נים, כדי לשמר ולרענן את מראהו. בפרפקט פלור תוכלו לבחור פרקט עץ דו או תלת שכבתי, במסגרת התקציב העומד לרשותכם, ולקבל מוצר איכותי שישתלב היטב בחדרי הבית.

פרקט עץ טבעי עשוי מעץ אמתי ולא מעובד

מעל פרקט זה תהיה שכבה דקה של שמן או לכה לציפוי והגנה. מכיוון שמדובר בעץ טבעי, לא ניתן לשחק עם גווני הפרקט או עם המרקם, אך מנגד המרקם המיוחד של העץ משדרים אותנטיות, חום ויוקרה.

יש סוגים שונים של עצים מהם ניתן להכין פרקט, אך לרוב משתמשים בבוק, מייפל, דובדבן, אלון, אגוז ואירוקו, כאשר לכל סוג יש את המאפיינים שלו והמחיר כמובן נקבע בהתאם.

מתלבטים איזה פרקט לבחור? 
אתם מוזמנים להתרשם במו עיניכם מכל הסוגים באולם התצוגה הרחב שלנו באור יהודה ולהיעזר בשירותי הייעוץ המקצועיים של הצוות המסור והאדיב שלנו

שתף עם חברים