פרקטים - פרקטים לבית פרפקט פלור

סוגי פרקטיים להתקנה ביתית

רוצים להתקין פרקט בבית ולא בטוחים מה הכי יתאים לכם? מחפשים את האופציות המתאימות ביותר עבורכם ועבור הבית שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד פרקטים הפכו להיות הרבה יותר נפוצים והרבה יותר פופולריים בישראל.

אם בעבר היה מדובר בפריט נפוץ בעיקר במדינות קרות, בשל החום שמעניק חיפוי העץ לבתים, היום גם בישראל רבים משתמשים בו בשל המראה החמים והביתי שהוא מעניק ותחושת הניקיון והאסתטיקה בכל בית.עם העליה בביקוש, חלה גם עלייה משמעותית בהיצע.

היום אתם יכולים למצוא מגוון עצום של פרקטים שונים, החל מפרקטים העשויים מעץ טבעי ועד כאלו אשר מיוצרים מחומרים סינטטיים, ובמגוון צבעים, טסקטורות ודוגמאות שונות. השמוש בפרקטים מאפשר לשדרג באופן משמעותי את עיצוב הבית, ישם אפשריות רבות ושילובים שניתן לקבל, בנוסף ניתן לשלב יחד עם הפרקט רהיטים שונים, שטיחים  ועוד מגוון אלמנטים עיצוביים.

אילו סוגים קיימים?

כאמור, היום ניתן למצוא מגוון עצום של פרקטים בשוק, כאשר ניתן לחלק את המגוון הרחב לשלושה סוגים עיקריים:

1.       פרקטים מעץ מלא – פרקטים המיוצרים מעץ טבעי, ממש כמו בשיטה המסורתית. מצד אחד, מדובר בפרקטים איכותיים מאוד, אך גם בשל עלויות החומר, הם היקרים ביותר. בנוסף, בשל העובדה שמדובר בפרקטים מעץ טבעי, הסוג הזה מציע מגוון מצומצם יחסית של צבעים ודוגמאות, רק על פי הצבעים הטבעיים של העץ בו השתמשו לייצור הפרקט.

2.       פרקטים מעץ שכבתי – פרטים המורכבים מכמה שכבות של עץ לבן, והם מצד אחד מעניקים את התחושה והמראה של העץ הטבעי, אך מצד שני הם גם זולים יותר.

3.       פרקטים סינטטיים – הסוג הזול ביותר של הפרקטים, בשל עלויות ייצור נמוכות יותר משל שני הסוגים הראשונים. בפרקטים הללו לא עושים שימוש בעץ כלל, אלא בחומרים סינטטיים המדמים אותו, ולכן ניתן למצוא אותם במגוון רחב מאוד של צבעים ודגמים שונים. בנוסף, בשל העובדה שאין לו את התכונות הטבעיות של העץ, מדובר בסוג של פרקט שהוא הרבה יותר קל לתחזוקה ואינו נהרס או נשרט בקלות.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים פרקט? אנו בפרפקט פלור מציעים לכם מגוון רחב של פרקטים לפי הצרכים האישיים שלכם, התקציב וההעדפות שלכם. לפני שאתם בוחרים, שימו לב לכמה נתונים חשובים:·

סוג הפרקט ורמת האיכות שלו (במיוחד אם מדובר בפרקט סינטטי בו יש כמה דרגות איכות).·

מהן עבודות התחזוקה הדרושות עבור סוג הפרקט אותו אתם רוכשים, ומה יהיו העלויות שלכם לטווח ארוך בהחזקה של פרקט מהסוג הזה.·

מהי ארץ הייצור של הפרקט – ישנו הבדל משמעותי בין פרקטים המיוצרים בארה"ב או אירופה לבין תוצרת סין.·

בדקו את שיטת ההתקנה של פרקטים ואת כל העלויות שלה, כולל עלויות נלוות

שתף עם חברים