רצפת פרקט למשרד

טיפים לבחירת רצפת פרקט למשרד

תכנון ועיצוב של משרד הוא תחום נפרד וייחודי בעולם עיצוב הפנים. אין הרבה דמיון בין עיצוב של משרד ותכנון של דירת מגורים ויש פרמטרים ועקרונות שונים לגמרי מאלה שמנחים את העיצוב של זה או של זה. כאשר מקבצים את כל מה שצריך לקחת בחשבון, קל יותר להזמין איש מקצוע וביחד איתו לתכנן כראוי את המשרד.

איך מעצבים משרד עם פרקטים ?

תכנון ועיצוב משרדים חייב להתבצע כבר בשלבים הראשוניים של הפרויקט. חשוב לקחת בחשבון את אופי המשרד, את סוג האנשים שאמורים להגיע אליו וכמובן את סוג השירות או תחום העיסוק שקשור לארגון או לחברה. במקרים רבים יהיה חשוב למנהלים או למייסדים להעביר דרך העיצוב של המשרד את האני מאמין שלהם, את השקפת העולם העסקית שלהם וכל מה שחשוב להם שהלקוחות שלהם יידעו. הדברים האלה יילקחו בחשבון במהלך תהליך העיצוב.

אילו אלמנטים נלקחים בחשבון בעת עיצוב משרד ?

על מנת שהמשרד יעמוד בדרישות והסטנדרטים גם של המנהלים וגם של מי שאמור לעבוד בו מדי יום חשוב להתייחס ולשים לב לדברים הבאים:

רצפה – במשרדים רבים מותקנת רצפת פרקט למשרד ולא בכדי – מדובר בקורות מעוצבות שמכניסות הרבה סטייל. פרקטים למשרד יכולים להשתלב עם כל סגנון עיצובי.

רהיטים – בחירת ריהוט היא שלב בפני עצמו. הרהיטים צריכים להיות נוחים ופונקציונליים מצד אחד ומצד שני צריכים להתאים לסוג העיסוק והעובדים שקשורים למשרד.

שילוב בין אלמנטים חזותיים שונים – צבע הקירות, הנחת חפצי נוי, בחירה של משקופים ודלתות וכמובן התאמה בין כל אלה לרהיטים והרצפה.

שטיחים – באזורים מסוימים ייתכן ויהיה נכון ומתאים להתקין שטיחים וכדאי לחשוב על זה מבעוד מועד.

הפרדת אזורים במשרד  – חשוב שיהיה ברור היכן נמצא אזור העבודה, היכן ממוקם דלפק הקבלה או המזכירות ומה מיקום חדר ההמתנה ללקוחות. שמירה על עיצוב אחיד ומקשר אך גם כזה שמפריד באופן בולט בין האזורים הוא נכון ונדרש.

מי מסייע בעיצוב רצפת פרקט במשרדים ?

כפי שתחום עיצוב המשרדים נפרד וייחודי – כך גם אנשי המקצוע השונים שמציעים שירותים בתחום זה. חשוב מאד לא להתפשר ולבחור במעצב או מעצבת שעיצוב משרדים ואזורי עבודה הוא ההתמחות והעיסוק העיקרי שלהם. רק כך אפשר להיות בטוחים שתתקבלנה התוצאות הרצויות ושהמשרד באמת יהיה מעוצב, יפה, מקורי ומעניין. לכל אורך התהליך אסור גם לשכוח שבסופו של דבר צריכים עובדים להגיע למשרד המעוצב מדי יום ולהעביר בו לא מעט שעות. לכן חשוב במיוחד לבחור באלמנטים עיצוביים וכמובן פריטי ריהוט משרדי שיהיו נוחים, יפים ומתאימים לשהות ממושכת.

תהליך ממוקד ונבון – ככה מעצבים משרדים

חשוב מאד שמי שאמון מטעם מנהלי המשרד ללוות את התהליך של עיצוב המשרד יעבוד בצמוד ובשיתוף פעולה עם המעצב. כך אפשר לשנות דברים תוך כדי, לחשוב אם דברים מתאימים או שלא וכמובן להבין האם החלטות או הנחות שנלקחו בתחילת התהליך עדיין רלוונטיות או שמא צריך לשנות את כיוון המחשבה ולהחליט דברים אחרת. הגדרת הציפיות והמטרות מהותית ביותר כבר בשלבים הראשונים של הפרויקט ועל בסיס ציפיות אלה ימשיך התהליך עד סיומו המוצלח.

סביבת עבודה מושלמת ומעוצת עם שילוב רצפת פרקט למשרד  !

כיום יש ידע רב בנושא יצירת סביבת עבודה ידידותית לעובד ונוחה לעבודה. זו הסיבה שמנהלים רבים מתייעצים עם אנשי מקצוע לפני שהם מקבלים החלטות כאלה ואחרות בכל מה שקשור לעיצוב רצפת המשרד עם רצפה רגילה או רצפת פרקט למשרד . הם כמובן רוצים ושואפים שהעובדים ייהנו בעבודה, שיהיה להם קל ונוח לשהות בסמוך לעמדת העבודה שלהם ואכן על מנת להשיג זאת מתבצע תהליך שלם של עיצוב והתחשבות במגוון רחב של פרמטרים.

לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט לחץ כאן להכנסת טקסט

שתף עם חברים