פרקט לחדר ילדים

פרקט לחדר ילדים, איך עושים את זה נכון?

עולם חיפוי הרצפה, הינו אחד מהעולמות המתקדמים ביותר בכל הקשור לעיצוב הבית. אומנם לא מדובר על התקדמות טכנולוגית אלא על התקדמות במגוון ואפשרויות וסוגי האפשרויות. אם בעבר, כל בית היה זוכה לרצפה עשויה בלטות והיו מספר סוגי בלטות מעטים וגדלים קבועים, הרי שכיום ניתן למצוא את כל סוגי הבלטות לצד כל סוג חיפוי אפשרי או דמוי חיפוי קיים. סוג החיפוי בו נרצה להתרכז הפעם הינו הפרקט והפעם על פרקט לחדר הילדים, האם כדאי? האם נכון? ואיך עושים את זה בכלל? הצטרפו אלינו לקריאה נעימה במיוחד אם יש לכם ילדים או שאתם עומדים להיות הורים מאושרים בפעם הראשונה.

הילדים שלנו – מגיע להם הכל

מרבית בתי האב בישראל, בעלי רצפה עשויה בלטות (מרצפות) אך ניתן לומר שבשנים האחרונות, חלה מגמת עלייה חדה מאוד בכל הקשור לפרקטים כחיפוי. פרקטים הינו סוג חיפוי אשר הפך להיות מאוד פופולארי ואהוב תודות למספר יתרונות מרכזיים שלו (ראה בהמשך) בעיקר עבור חדר ילדים בבית. פרקטים לבית ולחדר ילדים הוא הבחירה החכמה ביותר לכל מי שרוצה ליהנות מיופי, הרגשת חמימות וניקיון קל מאוד אך מה שבאמת הופך את הפרקט לחיפוי מצטיין עבור חדר ילדים הוא העובדה שהוא פחות נוקשה מאשר המרצפות וכאשר ילד נופל, המכה ועוצמת הפגיעה, פחותות יותר מאשר פגיעה ברצפה עשויה בלטות.

התקנה נכונה היא באמצעות בעל מקצוע ומי שמיומן לכך. ניתן לבצע באופן עצמאי אך בשל העלות הלא גבוהה, מומלץ לשכור את שירותיו של בעל המקצוע המתאים.

פרקטים – יתרונות

· עלות – עלות נמוכה יותר מכל סוג חיפוי קיים.

· התקנה – משך ההתקנה אינו ארוך, אינו מחייב הפיכת כל הבית ויכול להתבצע על גבי הרצפה הקיימת.

· ניקיון – עולם הניקיון מעולם לא היה קל יותר ומודבר לרוב בסמרטוט לח המותאם לפרקט (וגם סמרטוט לח רגיל).

· התאמה לילדים – הפרקט "רך" יותר מהרצפה המסורתית ונפילה של ילד תהייה כואבת פחות.

ניקיון ותחזוקה של פרקטים

ניקיון ותחזוקת הפרקט הם קלים מאוד ולכן רבים מתאהבים בו. במקום לשפוך המון מים ולבלות שעות בגריפתם, כל שיש לעשות הוא להעביר סמרטוט לח (ביום יום) או להעביר סמרטוט מותאם לניקיון פרקט. ישנם חומרי תחזוקה נוספים המתאימים לפרקט והם לא מצריכים עבודה רבה או מלווים בקושי מכל סוג. אין ספק כי מדובר בחיפוי מנצח מבחינת ניקיון ותחזוקה ואין זה משנה באם מדובר על פרקטים לחדר ילדים או פרקטים בכל חדר בבית.

לסיכום, פרקטים עבור חדר ילדים היא הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות, הן בשל היתרון החומרי במחיר הנמוך יותר וקלות ההתקנה והן תודות להיות הפרקט קל לניקוי ותחזוקה ופחות מזיק בעת פגיעה. התקנה נכונה של פרקט ראוי ותתבצע על ידי המומחים לכך וזאת על מנת ליהנות ממנו שנים רבות, לשמור על האחריות וכמובן לא למצוא את עצמנו בוהים בבטן שנוצרה לפרקט או חיבור רופף שהורס את כל הפרקט.

שתף עם חברים