פינות אוכל נפתחת

3 טיפים להתאמת פינת אוכל לפרקט

CANVA PRO

כל אחד מאיתנו אוהב את עיצוב הבית שלו או שלה, קצת אחרת. בעוד שחלקנו אוהבים להתעטף בפרקטים כפריים, חלקנו האחר יעדיפו ריצוף גרניט ופורצלן. בין אם תעדיפו עיצוב ביתי בכיוון כזה או אחר, אתם תצטרכו גם להתאים פינת אוכל בהתאם. הנה כל מה שצריך לדעת.

מתכננים לרכוש פינת אוכל חדשה לבית, או אפילו למשרד? אם כן, אתם ודאי תרצו להתאים את הפינה לריהוט בבית, לשטיחים, לפרקט ולשאר העיצוב הכללי. כשרוצים להתאים בין פינת אוכל לריהוט הבית והפרקטים, חשוב לקחת בחשבון מספר עקרונות. למשל, עיקרון הניגודיות. עיקרון הניגודיות מורה לנו כי יש לעצב את הבית בעזרת קונטרה בין הצבעים. בואו נבין במה מדובר, נתחיל עם התאמת צבעי פרקט לצבעי פינת אוכל חדשה לבית.

1. עיקרון הניגודיות בעיצוב הבית

אם אתם מעוניינים להתאים פינות אוכל נפתחות לפרקט, יש באפשרותכם לבחור בהתאמת צבעים בין אלו. יחד עם זאת, יש לכם את האפשרות של אי-התאמת צבעים בין פרקט לפינת האוכל. וזהו בעצם עיקרון הניגודיות. הוא דוגל שקונטרה מסוימת שנוצרת כתוצאה מניגוד בין צבע הפרקט לצבע פינת האוכל.

אנחנו לא אומרים לבחור פרקט חום ופינת אוכל בצבע ירוק בהיר. זו לא הכוונה. הכוונה היא, שאפשר למשל לבחור פינת אוכל בצבע עץ כהה, בעוד שהפרקט הוא בצבע עץ בהיר. הניגודיות הזו היא אמנם עדינה, אבל היא יוצרת הרמוניה יפהפייה אצל המתבונן בעיצוב הבית.

2. יש לקחת מידות מדויקות של פינת האוכל

חשוב לזכור, אתם רוכשים פינת אוכל נפתחת שאמורה לשמש אתכם במשך שנים רבות קדימה. מאחר שישנן פינות אוכל נפתחות מסוגים שונים, יהיה חשוב לקחת מידות מדויקות של הפינה. אם אתם לא בטוחים כיצד לקחת מידות מדויקות של פינות האוכל, אתם יכולים להסתייע באנשי מקצוע.

לרוב, תוכלו להסתייע בחברת המטבחים, או בחברה שמשווקת את פינת האוכל. אחד מנציגי החברה בדרך כלל יוכל להגיע אליכם בכדי להגיע לקחת מידות. יש לדעת, השירות של מדידת הבית בדרך כלל כרוך בתשלום. אם תחליטו לרכוש את פינת האוכל אצל המשווק, הוא בדרך כלל עשוי יהיה לגלם בתוך מחיר פינת האוכל את המדידות המקדימות.

3. לכו על קו עיצובי אחיד

יהיה כדאי לבחור פינת אוכל שמתכתבת עם הפרקט בשפה עיצובית. במילים אחרות, אם הפרקט שלכם הוא קלאסי ועדין, תבחרו פינת אוכל כפרית ונעימה בהתאם. אם יש לכם ממש קורות עץ בבית בתור רצפה, יהיה כדאי אולי לבחור פינות אוכל נפתחות מעץ דחוס.

אם תתאימו נכון בין פרקט לפינת אוכל, תוכלו להנות מהאווירה שכולנו אוהבים, האווירה הביתית. ודבר אחרון, תקפידו לערוך מחקר שוק לפני שאתם רוכשים פינות אוכל נפתחות או פרקטים. כך תוכלו להוזיל את העלויות על הרכישות שלכם.

שתף עם חברים