Modern bathroom interior design realistic vector mockup with white, ceramic freestanding bathtub with golden metal or brass faucet and feet, marble floor, tiles on wall and burning candle on drawer

שילוב פרקט בעיצוב הבית

בשנים האחרונות פרקטי עץ הפכו ללהיט עיצובי מבוקש בכל בית שרוצה לייצר מראה טבעי חמים ויוקרתי ולא מסתפק בספות מעוצבות. מעצבי פנים רבים בוחרים להשתמש בהם מאחר והם משווים לבית מראה ייחודי ואסתטי ולצד זה מותאמים בצורה נפלאה לקיץ הישראלי, הפרקט מבודד חום ולא מתחמם בניגוד לסוגי רצפות אחרים ולכן הוא מעניק תחושת רעננות בימי הקיץ החמים לצד סטייל נעים וטבעי.

כשאנחנו חושבים על עיצוב הבית שלנו, בחירת הרהיטים תהיה המחשבה הראשונה שתעסיק לנו את הראש. איזה סוג מטבח נבחר? והאם נמצא ספות מעוצבות שיתאימו בדיוק לגודל של הסלון? ומה לגבי פינת האוכל?

אנחנו כאן כדי לעצור אתכם מלרוץ לחנות הרהיטים הקרובה לביתכם. עיצוב מדויק נעשה בשלבים, צעד אחד צעד נעצב לכם בית חלומי מהרצפה ועד התקרה בלי הרבה מאמץ. בחירת סוג הרצפה תשפיע על בחירת שאר הריהוט לבית, פרקט עץ כבר מזמן הפר לפריט דקורטיבי יותר מאשר רק רצפה. 

פרקט יכול להעניק לחדר מראה בוהמי, טבעי וקליל או סגנון חם כבד ועתיק, הכול תלוי בשילובים. מה שבטוח זה שהוא ימשוך את תשומת ליבם של כל האורחים בבית

מהם היתרונות של פרקט עץ בבחירת עיצוב הבית?

  • פרקטי עץ מגיעים במגוון סוגי צבעים, צורות איכויות ומחירים ובכך כל אחד יכול למצוא את הטעם האישי שלו. בין אם אתם רוצים לשדר מראה טבעי, מודרני או אפילו נועז!
  • פרקט עץ בבית משדר עומק ויוקרה, כך שאם אתם רוצים לשדרג את מראה הבית שלכם בלי להחליף את כל הריהוט פרקט עץ איכותי יעשה עבורכם את העבודה.
  • אם ברצונכם לייצר מראה כפרי וחמים שילוב בין פרקט עץ לקיר אבנים יעניק לכם חוויה של בית קטן בערבה.
  • פרקט עץ יכול להעניק לביתכם אווירה חמה, מודרנית ומהפנטת עם שילוב פרקט העץ על קיר הסלון תוך הוספת אלמנטים נוספים מברזל ובטון.
  • שילוב בין פרקט עדין לבין ריהוט מינימליסטי כמו זוג ספות מעוצבות מרחב גדול ופנוי פנוי יעניק לביתכם נגיעה מאווירת המזרח הרחוק.

למי יכול להתאים פרקט עץ בבית?

כל מי שרוצה לשנות את שגרת המרצפות הסטנדרטיות של הבית שלו ולרענן את הבית עם מראה מעוצב בסגנון טבעי וחמים לצד מראה יוקרתי ומעודן. פרקט מעץ יכול לשדרג פלאים את עיצב הבית שלכם.

את החומרים הנדרשים להרכבת פרט עץ בביתכם תוכלו למצוא בחנויות שונות. רצוי לבצע את ההתקנה בעזרת איש מקצוע אמין, כך תהיו בטוחים שההתקנה בוצעה בצורה המקצועית ביותר.

כמה מילים לסיכום: רגע בחירת הפרקט שיעטר את ביתכם הוא ללא ספק רגע מרגש! שימו לב שמראה הפרקט מתאים לשאר העיצוב בבית, אל תמהרו תהנו מכל רגע בתהליך עיצוב הבית וכך תגיעו לתוצאה היפה ביותר עבורכם. שיהיה בהצלחה!   

שתף עם חברים